sâmbătă, 23 februarie 2013

OBICEIURI PROASTE

 
 
                             
                                                   
 
CURATATI-VA TRUPUL,MINTEA SI SUFLETUL
 

Intamplator am dat de aceasta poza pe un site si am ramas putin cam perplexa,adica am stat si m-am uitat cu gura cascata si nu mi-a venit sa cred ce vad.La prima vedere a imaginii, imediat iti vine sa judeci acea persoana,vin ganduri nu prea frumoase.


Privind aspectul fizic al acestei persoane,apoi tatuajele care sunt ridicole, cred ca ceea ce a mancat si si-a tatuat pe corp are deja efecte grave asupra mintii acestei fiinte.Acest om a facut din fast-food un cult,si-a pus amprenta foarte grav pe viata lui.


Si daca ar fi doar un caz izolat de om care a  luat-o razna ,poate ca nu asi fi aboradat acest subiect.Ceea ce vedem in fotografie este un caz clar de alerta in mintile noastre.Aceasta mancare plina de tot ce vrea „Illuminati” controleaza vietile multor oameni si face din ei exact ceea ce vedeti si in aceasta fotografie.Chiar daca nu sunteti grasi sau tatuati ca personajul din fotografie, toti aratati asa cand infulecati acea mancare.Urat si trist ,dar adevarat.


Asta ar trebui sa va puna pe ganduri si sa  luati masuri impotriva acestui obicei de a manca fast-food, acum cand stiti prea bine ce se pune in mancare si mai ales sa va protejati copii de asemenea mancaruri otravite 100%.


Poate ca pentru unii nu este usor sa renunte la asa ceva,dar stati si intrebativa de ce nu puteti renunta? Cine spune ca nu se poate? Doar acele persoane care nu cred in existenta otravii „Illuminatilor” in aceste alimente ,doar ei pot sa mai sustina asa ceva acum.Daca afirmati ca manacarea este curata,clar dormiti!!


In aceasta calatorie pe care o facem acum trebuie sa vedem unde ne stau greselile si sa le reparam.Toti aveti obiceiuri proaste si ar trebui daca sunteti dintre cei care ati inceput sa constientizati ,sa va rusinati cu ele si sa le indreptati rapid.

Poate va va lua ceva timp sa le inlaturati,dar apucati-va de treaba si faceti curatenie.Stiti bine ca mancatul in fast-food nu este sanatos deloc ,si le mai  dati si satisfactie alora care ne-au otravit mereu,practic va duceti singuri si va otraviti,mai bagati si tigari , va mai drogati si cu alea si multe alte obiceiuri proaste,cum ar mai fi bautul de sucuri si cola.Faimoasa cola care da dependenta si nimeni nu spune nimic.

Bautorii de cola pot face un experiment,nu beti doua zile cola si o sa vedeti cum gandul va duce tot la ea obsesiv,ca si cu tigara,exact la fel.Stiu din surse sigure,de la persoane care au baut zilnic si care au trecut prin simptome asemantoare drogurilor cand au decis sa renunte.Nu le-a fost prea usor,dar au reusit si au si scapat de multe probleme de sanatate.Asa cum sa intamplat si cu cei care mi-au urmat sfaturile cu alimentatia,renuntand sa mai manance ceva care continea chimicalele  si E-urile pe care le vedeti cu totii.
Daca aveti o dorinta de neclintit in a renunta la otrava veti reusi.Lumea nu si-a dat niciodata interesul pentru propria sanatate,a bagat in cosul de cumparaturi la gramada tot, fara sa se intrebe daca acele alimente sunt comestibile,va uitati doar la pret sa fie cat mai ieftin.Clar ca asa faceti si este de inteles,dar,merita sa va cumparati boala si chiar moartea la bani putini? Sau sa neglijati sa cititi pe etichete ce contin? Mai ganditi-va,merita riscul?

Ajungeti din aceste cauze la doctor si aia stau cu mana intinsa toti,cu motiv ca nu au salarii mari.In loc sa isi ceara drepturile acolo unde trebuie, ei baga mainile in buzunare tot sarace si uite asa se tine lant nenorocirea de om.Toate acestea se intampla pentru ca nu contientizati ca nu voi intre voi trebuie sa va atacati ci trebuie sa mergeti acolo de unde se strica treaba.Taiati capul sarpelui ca sa nu va mai suga de sange si nici sa va mai scuipe cu venin.

Stiu ca este greu sa invatati si sa si practicati aceste sfaturi,dar nu este niciodata imposibil daca va doriti cu adevarat acest lucru.Asa cum se tot spune ,timpul nu asteapta pe nimeni si voi si numai voi decideti ce faceti cu propria viata,si cu sanatatea voastra.

Fiti constienti ce mancati si ce ganditi ,pentru ca un gand negativ va poate face mult mai rau decat o boala.Aveti un drum de parcurs,acesta este drumul Ascensiunii si el  presupune renuntarea in totalitate la vechi,presupune schimbare totala nu numai in gandire si suflet ,dar si renuntarea fara comentarii la aceste obiceiuri proaste care au adus omenirea aici in acest moment.Si nu cred ca puteti afirma vreunul ca suntem intr-un loc in care avem doar ceva mic si nesemnificativ de rezolvat,si in rest totul este bine.Este catastrofa in jur de proportii inimaginabile.


Suntem exact pe fundul prapastiei si acum trebuie sa urcam in fiecare zi pe scara care ne-a fost aruncata.Depinde de fiecare daca vrea sa urce sau sa stea acolo in noroi sa traga din tigara,sa se umfle de otrava intunecatilor si sa ragaie a satul si multumit.Asta va este alegerea????

Aveti mult de lucrat la voi. In alta dimensiune nu ajunge nimeni inconjurat de rahatul de aici,asa ca ,daca aveti macar atata contiinta ,va veti apuca de treaba.In nici un caz nu veti ajunge sa vedeti o alta dimensiune decat asta daca duhniti a tigari,mirositi a bautura si drogati cu de toate .Cu asemenea rahaturi la bord, nici mintea nu judeca corect.Intai scapati de tot si pe urma o sa vedeti singuri cum lucrurile incep sa se miste si la voi in creier si in suflet.

Sper sa nu ma injurati prea tare pentru ce am scris,dar acesta este adevarul.Multi spuneti ca nu ati ajuns in dimensiunea 5 pe 21 decembrie,ca sa nu mai vorbesc de cata dezamagire a produs acea data in mintile unora.

Eu va pun doar o simpla intrebare.Chiar credeati ca este posibil ca noi asa cum aratam acum,cu toate aceste obiceiuri proaste si cu mintea asta scurta ,era posibil sa puteam ajunge in alta parte asa hocus-pocus? Chiar asa ,va vedeti stand de vorba cu Dumnezeu mirosind a tigara si bautura sau drogati,sau cu ganduri de sinucidere?

Daca cititi mesajele din anii trecuti astea erau regula de baza de invatat pentru omenire printre alte lucruri.Si va intrebati de ce suntem inca aici in acelasi rahat?Pai de-aia suntem unde suntem acum,ca ati tinut cont de sfaturi si le-ati si aplicat la litera.Si suntem in Rai cu totii.Raiul incapatanatilor.Cam acolo suntem acum si tot o tinem pe a noastra,ca asa suntem creati sa dam din gura si sa nu facem nimic.Doar comentarii acide si maraituri cand nu ne convine ceva. In rest nimic.

Vaicareli si iar vaicareli,unii chiar au luat-o razna de tot .Daca ajungi sa afirmi ca te sinucizi ca nu iti mai convine viata asta, este grav oameni buni,sa nu mai puneti astfel de comentarii aici! Imi pare rau ca nu aveti viata grozava,cine are de fapt? Si ce sa facem acum ,sa ne sinucidem toti de pe planeta care suntem saraci lipiti, sau sa punem mana sa schimbam ceva la lumea asta???

Chiar credeti ca daca va sinucideti scapati? Oare nu ati citit clar ca faceti cale intoarsa intr-o lume la fel de rea ca sa reluati lectia neinvatata.Nu scapa nimeni din acest lant al greutatilor, decat atunci cand invata sa iasa singur din el.Voi trebuie sa iesiti singuri din stransoare si sa il rupeti,dar nu cu moartea ,ca nu ati facut nimic,pur si simplu va lungiti chinul.Depinde de voi si numai de voi.Toti suntem puternici si putem sa ne schimbam daca dorim si pe noi dar si lumea intreaga.

Oameni buni ,suntem acolo unde trebuie sa fim si ajungem in alta partea numai atunci cand meritam, daca punem umarul si ne schimbam.Cine nu intelege va rame sa mai traga niste fum in piept si sa se mai drogheze putin cu ce  gaseste prin jur si intr-o zi poate le vine mintea si acestor oameni la cap si fac curatenie si la ei in masarda ca sunt cam multi paienjeni.



PS : Si ca sa va demonstrez ca se poate sa lupti zilnic si sa mai ajuti si pe altii o sa va spun povestea vietii mele.Nu vroiam sa spun ceva despre mine tocmai pentru ca nu vreau sa ma dau eu ca exemplu,dar in urma multor mesaje de vaicareli si de amenintari cu sinucideri,va dau un exemplu clar de om care lupta.Eu asta fac zilnic.De la varsta de 14 ani doctorii mi-au descoperit o malformatie la inima si de atunci eu sunt un om cu un mare handicat.Adica, cad secerata pe strada sau in orice imprejurare daca fac un mic efort in plus.Ani la rand m-am simtiti foarte rau ,mi-a stat inima de doua ori si doctorii in final si-au dat verdictul.”Nu avem ce sa ii mai facem duceti-o acasa  sa moara acolo, nu in spital”,aceste vorbe le-au spus doctorii familiei mele.Eu mi-am dat seama ca ceva este in neregula si am scos cu forta adevarul de la ai mei.Si de atunci a trecut ceva timp,in loc sa mor boala a inceput sa regreseze,incet,incet pana la un punct in care ma pot deplasa,pot sa si muncesc acasa,adica fac munca de handicapati la domiciliu.Asta fiind prima problema din viata mea.A doua consta in faptul ca nu castig suficienti bani incat sa imi pot permite sa achit o rata la banca.In Romania si eu am cumparat o casa cu bani de la banca,ca orice om,dar cum nu am putut sa mai muncesc din cauza bolii in Romania,in familia mea nu au mai existat bani suficienti sa platim rata si banca ne-a lasat pe drumuri de curand.Adevarat ,acum locuim in Italia,dar am plecat pentru ca, doar aici am primit ingrijire medicala adecvata ca sa pot sa traiesc si statul Italian mi-a oferit si munca.Dar,asa cum am mai zis,in Romania nu mai avem nimic, pentru ca acolo nimeni nu ajuta pe nimeni ,ci doar suntem aruncati in strada sau lasati sa murim fara medicamente.Nu am scris aceste randuri aici sa impresionez pe nimeni,dar,am vrut sa vedeti ca desi duc o boala grea,mi sa luat si casa,tot am gasit inimi miloase care m-au ajutat sa traiesc si care mi-au dat si posibilitatea sa am din ce trai.Asta fac si eu acum,ajut de la nivelul meu atat cat pot.Inteleg foarte bine ce inseamna sa nu ai nimic si sa fi aruncat la groapa de gunoi a societatii fara mila.De aceia va tot spun fruntea sus ca se poate iesi din orice situatie urata daca avem moralul ridicat si chiar credem din tot sufletul in Dumnezeu.Intodeauna ne ajuta daca cerem ajutor.Pe mine nu ma poate convinge nimeni ca nu se poate sa iesim din situatii care par fara iesire,eu am iesit si cred ca oricine poate face acest lucru daca vrea cu adevarat.

Sursa:  http://inspatelescenei2012.blogspot.it/

Niciun comentariu: